Prekių pristatymas

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje, taip pat, pagal išankstinį susitarimą, prekes pristatome ir visoje Europoje. Pildydami užsakymo informaciją, galite pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:

  • Pristatymas į pasirinktą paštomatą
  • Pristatymas per kurjerius  
  • Pagal išankstinį susitarimą, prekes galima atsiimti ir iš mūsų studijos, įsikūrusios 425 patalpose, Drobės g. 62, Kaunas

Gavę užsakymo apmokėjimą, prekes išsiunčiame tą pačią arba sekančią darbo dieną, nebent tai būtų išankstinio užsakymo prekė. Tokiu atveju prekės pristatymas gali trukti 1-5 savaites.

Nemokamas pristatymas – Užsakymai, kurių vertė 50 €  ir daugiau, pristatomi nemokamai.

 
Bendra informacija:

1. Prekes Pardavėjas pristato pasirinktu adresu.
2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, pašto kodą, nurodyti tikslų kontaktinį telefono numerį ir kitą papildomą informaciją (laiptinės kodas ar pan.).
3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
4. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes sekančią dieną nuo pranešimo gavimo, kad jam bus pristatyta siunta. Pirkėjui nepriėmus ir/ar neatsiėmus siuntos ji vežama pakartotinai. Dėl pakartotinų pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus patirtos papildomos išlaidos.
5. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

6. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

7. Pristatymo kaina yra fiksuota ir nekinta perkant daugiau nei vieną prekę. Perkant daugiau nei 10 vnt. pristatymo kainą būtina iš anksto suderinti su decco.lt Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna produkto komplektacija.

8. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente.

9. Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. Patirtos išlaidos gali būti padengiamos išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba  išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.

NEMOKAMAS pristatymas perkant už 50 eurų
DECCO namų dekoras